Uživatelé Twitteru mohou vydělávat prostřednictvím videa

Čtvrtek 15. září

Díky nedávným inovacím společnosti Twitter Inc. (NYSE-TWTR) mohou inzerenti sdílet video reklamu, založenou na možnosti jejího vytipování pro určité zacílené kategorie. Toto také mimo jiné znamená, že stávající dohoda mezi vydavateli a inzerenty již není nutná, aby bylo možné zpeněžit konkrétní video. Prozatím ve zkušební době je platforma k dispozici pouze v beta verzi pro vybrané vydavatele a inzerenty. Společnost Twitter Inc. plánuje během krátké doby tuto novou možnost cílené reklamy formou videa a obrázků poskytovat celoplošně v celé své síti Twitter po celém světě.. Tento nový marketingový prvek rozšířil zájem investorů o akcie společnosti Twitter Inc. Aktuální cena akcie společnosti Twitter Inc ( NYSE-TWTR) k uzavřenému obchodnímu dni 13.9.2016 byla na hodnotě 17,76 USD za jednu akcii, avšak začátek nového obchodního dne 14.září 2016 zhruba 40 minut po otevření trhu přináší nárůst akcie NYSE-TWTR o + 3,04 % s cenou 18,30 USD za akcii.

Twitter byl založen v březnu , roku 2006  v San Francisku ve státě Kalifornie v USA panem Jackem Dorseyem , Evanem Williamsem, Bizem Stonem  a Noah Glassovou. Jeho provoz byl spuštěn v červenci roku 2006. Společnost rychle získala celosvětovou popularitu a v roce 2013 to byl jeden z deseti nejnavštěvovanějších titulů webových stránek a byl popisován jako " SMS internetu". V březnu roku 2016 společnost Twitter Inc. vykazovala více než 310 milionů aktivních uživatelů. Twitter, Inc. (NYSE-TWTR) nabízí produkty a služby pro uživatele, inzerenty, vývojáře a virtuální obchodní platformy .

 

 Služba společnosti nabízí ke zhlédnutí živé komentáře a živé konverzace. Twitter je platformou pro veřejné sebevyjádření a konverzace v reálném čase. Její propagované produkty umožňují svým inzerentům propagovat své značky produktů a služeb, a rozšiřovat konverzaci kolem svých reklamních kampaní. Její propagované produkty se skládají z podporovaných účtů a podporovaných trendů. Jeho Fabric platforma nabízí modulární vývoje softwarů, které pomáhají vývojářům vytvářet aplikace, poskytující jim mobilní analytiku a schopnost vytvářet pasivní příjem přes Twitter, a to pomocí mobilního telefonu s aplikací MoPub, která zvyšuje příjmy pomocí mobilní reklamy.

 

Společnost Twitter Inc. (NYSE-TWTR) využívá stejné metody vyhledávání uživatelů pro cílenou reklamu formou abecedy , jako jeho konkurent YouTube. Je zajímavé, že Twitter je ještě štědřejší než YouTube, pokud jde o sdílení finanční odměny s vydavateli. Zatímco YouTube dává podíl se zisku 55% , Twitter umožňuje tvůrcům obdržet větší podíl se zisku a to celých 70%. Společnost Twitter Inc. (NYSE-TWTR) vykázala za rok 2015 celkový obrat ve výši  2,21 miliard USD a její čistý zisk činil 521 milionu USD .Společnost vytváří tento zisk s pouhým počtem kmenových pracovníků ve výši 3.898 zaměstnanců což činí rentabilní produktivitu práce na jednoho pracovníka ve výši přes 133.000 USD čistého zisku. Tohoto faktu si zejména všímají investoři, jejichž zájem o akcie NSE-TWTR stoupá.

 

Společnost Twitter Inc. (NYSE-TWTR) podniká kroky správným směrem a to tím, že rozšiřuje své zaměření cílené reklamy formou videí, která jsou již na nové platformě speněženy, tvrdí většina analytiků makléřských společností a finančních stratégů investičních bank. Forma Video obsahu je vysoce efektivní a užitečná pro inzerující firmy v sociálních médiích, a společnost Twitter Inc. dělá velký pokrok v tomto segmentu. Drtivá většina analytiků se shoduje v tom, že po téměř 30% poklesu ceny této akcie za předešlý rok se nyní dostavuje období postupného růstu ceny akcie NYSE-TWTR a to s odhadem růstu na svoji původní cenu ve výhledu konce letošního roku 2016.